Klientská sekce

První pomoc při problémech

Časté a opakované vypadávání připojení

  • Nejprve zkontrolujte, zda jsou všechny kabely řádně zastrčeny v zásuvce a v routeru

  • Restartujte modem, wifi router

  • Vyzkoušejte připojit počítač přímo k modemu kabelem

  • V případě neustálého vypadávání připojení, kontaktujte nás


Nízká rychlost připojení

  • V případě, že internet vykazuje nízkou rychlost připojení, tak nejprve zkuste:

    • Zkontrolovat všechny kabely mezi internetovou zásuvkou, modemem a Vaším počítačem

    • V případě wifi routeru – router restartujte vytažením napájení z elektřiny, nechte bez energie minimálně 1 min

  • V případě, že připojení stále vykazuje nízkou rychlost, tak nás kontaktujte


Nefunguje nám internet

Nefunkční internet může mít více příčin:

  • Nejprve zkontrolujte, zda jsou všechny kabely řádně zastrčeny, jak do modemu, popřípadě do wifi routeru

  • Pokud je vše v pořádku, restartujte všechna zařízení (modem, wifi router, přijímací anténu) odpojením od elektrické energie na cca 1 min.

  • Pokud i po tomhle kroku stále internet nefunguje, kontaktujte nás.


Na modemu svítí všechny kontrolky, ale internet nefunguje

  • V tomto případě nejdříve restartujte modem případně i wifi router vytažením napájení z elektřiny min 1 min. a opětovně vyzkoušejte připojení.
    V případě přetrvávající chyby nás kontaktujte.


Nefunkční IPTV

Nefunkční služba IPTV může mít více příčin, proveďte následující kroky:

  • Zjistěte, zda máte funkční internet

  • Zkontrolujte, zda jsou všechny kabaly správně a důkladně zastrčeny

  • Restartujte set-top-box vytažením z elektriky na dobu cca 1 min.

  • Po opětovném zapojení set-top-boxu do elektřiny jej zapněte a chvíli vyčkejte, než vše naběhne

Pokud IP TV stále nefunguje, kontaktujte nás.

zavolejte nám
+420 488 577 777

Zpracovávám...