Klientská sekce

Technická podpora

V případě poruchy volejte HOTLINE - 488 577 577

Nastavení odchozí pošty

Používáte-li poštovního klienta (např. MS Outlook nebo Mozilla Thunderbid), je třeba v nastavení Vašeho e-mailového účtu zadat server odchozí pošty (SMTP). Doporučujeme Vám nastavit tyto údaje dle poskytovatele Vaší e-mailové schránky (např. smtp.seznam.cz, smtp.centrum.cz apod. – podrobnosti zjistíte u daného poskytovatele), čímž si zajistíte funkční odchozí poštu i při použití Vašeho PC či notebooku mimo síť CoProSys (např. na veřejných wi-fi v kavárnách atd.). 

Není-li to možné, můžete jako alternativu využít otevřený SMTP server CoProSys:

Adresa serveru pro odchozí poštu: smtp.coprosys.cz
Port odchozí pošty: 25
Ověření jménem a heslem není vyžadováno.

DNS

  • hlavní - 81.92.158.230
  • záložní - 81.92.155.1

Rychlost

Rychlost si můžete změřit na níže uvedených nezávislých měřičích. Měření je pouze orientační a závislé na okamžitých podmínkách sítě.
rychlost.cz
dsl.cz
speedtest.net

zavolejte nám
+420 488 577 777

Zpracovávám...